fogasinaploleadas
Mai névnap: Vilma

Ifjúsági horgász táborban voltam

2013. július 14 - 20 között került megrendezésre a MOHOSZ XXXV. Országos ifjúsági tábora Agárdon,  az oszágos szövetség üdülőjében. A táborban Szövetségünket gyermek  kategóriában Varga Bence (Peca Kunyhó HE), ifi kategóriában Kikl Csanád (Veszprénvidéki HE) képviselte. Bence élménybeszámolója a Peca Palánták honlapján, Csanádé pedig alább olvasható.

Tisztelt Szerkesztőség!

Most egy nagyon kellemes hét áll mögöttem, ezt osztanám meg a kedves olvasókkal.

Vasárnap: Délután 4 felé érkeztem meg a táborba, regisztrálás után Bokor Károly, az egyik táborvezetőnk mindent kézségesen megmutatott. A gyerekek a MOHOSZ üdülő épületében, a ifik ugyanott, de sátorban kerültek elhelyezésre. Tehát én a 4-es számú, öt személyes és (kényelmes) katonai ágyakkal berendezett sátor lakója lettem. Vacsora milánói.

Hétfő: Kicsit nehezen, de reggel fél hét körül megvolt az ébresző, utána a reggeli, ebédig pedig szabad program, egy kis pecával. Ebéd után megérkezett Láda Gáspár táborvezető is, az etetőanyagellátmánnyal együtt. Ezt követően megkezdtük a gyakorlást a másnapi barkács tusájára. Este még sor került a szellemi vetélkedő első fordulójára is.

Kedd: Korai ébresztő és reggeli után elindultunk pákozdi hajókirándulással egybekötött túránkra. A hajóút közben egy előadás keretében megismerhettük a Velencei tó csodálatos nádasait, élővilágát. A kikötőből tovább folytattuk útunkat a pákozdi emlékműhöz, majd az arborétumot is meglátogattuk, benne  érdekes halászkiállítással. Félórás pihenő után indultunk vissza a hajóra. Ebéd után a barkács tusa következett. Horgokat, zsinórokat és páternoszter füleket kellett kötögetnünk, gyorsan és szépen.  Pihentetőül egy jó kis előadás következett a Dunáról. A késő délutáni program ismét  a horgászat lett.

Szerda: Ébresztő és reggeli után  egy kis gyakorlást követően a célbadobás első fordulójára került sor. A tusa befejztét ismét horgászat követte. Ebéd után Nagy Attila  versenyhorgász tartott nekünk egy nagyon informatív előadást a versenyhorgász módszerekről. Én magam sok új ismerettel gazdagodtam. Előadás után ellátogattunk a helyi strandra, pancsoltunk egy kicsit. Vacsora, után takarodóig  mi más is következhetett, ismét horgászat .

Csütörtök: Korai (5 óra) kelés,  reggeli, eteőanyag keverés, sorsolás, verseny és ebéd. A délutánt és az estét horgászat, a másnapi versenyre való felkészülés és a szellemi vetélkedő második fordulója töltötte ki.

Péntek: Ismét korai (körülbelül fél 6 órai) kelés és után kisorsoltuk a verseny horgászhelyeit, aztán mindenki megkezdte a lepakolást. Verseny közben megérkezett a Kapásjelző TV stábja, akik délutánig követték táboréletünket. Ebéd után a célbadobás második fordulója következett. Ezután megtudhattuk a barkácseredményeinket. A délután folyamán Bokor Károly fényképes élménybeszámolót  tartott kanadai horgásztúrájáról. Este tábortűz és szalonnasütés keretében zártuk le a csodás  hetet.

Szombat: Reggeli utána már az összepakolás következett. Visszaindulás előtt még az eredményhírdetés és búcsúzások voltak hátra.

A szellemi vetélkedőben 2. lettem. A négytusás megmérettetés összesítettjében pedig a 4. helyezést értem el.

Köszönöm szépen ezt az emlékezetes  hetet a MOHOSZ-nak és a BBHSZ-nek is!

Kikl Csanád

Csanád

Hírlevél

Please enable the javascript to submit this form

id┼Сj├бr├бs masolat

Informatikai partnerünk

Weblap4U copy
Sütiket használunk
Weboldalunkon sütiket használunk. Ezek egy része elengedhetetlen az oldal működéséhez, míg mások segítenek nekünk javítani ezen az oldalon és a felhasználói élményen (pl: nyomkövető sütik). Ön eldöntheti, hogy engedélyezi-e a cookie-kat vagy sem. Kérjük, vegye figyelembe, hogy ha elutasítja őket, előfordulhat, hogy nem tudja használni a webhely összes funkcióját.