Betekintés a Sikeres Sporthorgász júniusi számába

2. FEEDERMANIA nyílt nap

jankovich32017-ben tartottuk az első FEEDERMANIA nyílt napunkat. Akkor még csak engem nézhettek a kedves látogatók, ahogy pecázom, és nekem tehettek fel kérdéseket. Az azóta eltelt öt év alatt a teszthorgászaink száma több mint húsz főre nőtt, akik nap mint nap láthatóak a közösségi oldalakon. Úgy éreztem, eljött az ideje, hogy megszervezzük a második nyílt napunkat, ahol a kedves fórumozók személyesen is találkozhattak a FEEDERMANIA teszthorgászaival és természetesen velem is. (Jankovich Krisztián)

Súlyos vereség

olahcsaba1Mondanom sem kell, hogy teljesen bezsongva érem el a kis házunkat, ahol azonnal pálcát ragadok, és irány a folyó. A víz olyan sűrű, hogy az ujjam körmét sem látom, amint bedugom a vizébe. Ez az! Ez igazi dobos víz a javából! A ladikom orrát folyásnak szegem, és a Jana-fokig meg sem állok. Itt a partba kormányozom a hajót, és leállítom a motort. Vízbe fordítom az elektromos motort, és pálcát ragadok. A fonott végére kötött erős kapcsomba egy enyhén mélyre törő, ügyes, már sokat bizonyított fa halacskát kapcsolok. Remélem, megkívánja valami, és megküzdhetek egy formás harcsával. (Oláh Csaba)

Fagyos húsvét

nagycsaba2Megérkezésünk után hamarosan kiderült, hogy az előttünk elterülő részeken 150-200 méter között, ahova általában horgászok, a víz mélysége öt méter, a hőfoka az alján mindössze 4-5 fok volt. Minimális etetéssel kezdtem. Bármennyire szerettük volna, hogy a halak kapókedve az ívás előtti nagy habzsolás legyen, ez sajnos még váratott magára, ami már korábban kiderült az előjelekből, valamint az előzetesen gyűjtött információkból. Sebaj, ez van, ebből kell kihozni a legjobbat! Sikereim titka abban rejlik, hogy soha nem adtam fel semmit, és nem kerestem a kifogásokat. Nem a körülményeim eredménye vagyok, hanem a döntéseimé. (Nagy Csaba)

A várva várt horgásztúra

kubuk2 copySok jót olvastam már erről a remek vízről, mely Budapesttől mindössze 40 kilométerre található. A Don Carp Lake rengeteg matuzsálemnek ad otthont, tehát mindig vágyakozva néztem az itt horgászó sporik által feltöltött gyönyörű fogásokat, bízva abban, hogy egyszer én is ezen a vízen kergetem majd a bajszosokat! (Kubuk Dániel)

Busázzunk úszóval

szarka3Az elmúlt évben közel sem horgásztam annyit busára, mint szerettem volna, ráadásul az esetek döntő többségében még kudarcot is vallottam. Ezt még akkor is így értékelem, ha előfordult, hogy busát nem, de pontyot vagy éppen amurt azért sikerült fognom. Az utóbbiakat annak köszönhetően, hogy a már jól ismert busázó és fenekező szereléken – ahogy arról már korábban írtam –, a lebegtetett horog mellé egy éppen csak kikönnyítettet is kötöttem. A busakapások persze nem ezért maradtak el. A viszonylag rövid idejű horgászataim során többnyire nem tudtam őket lecsalni a fenékre, miközben jól látható jelei voltak, hogy a busák ott vannak előttem, ráadásul nem is az aprók. (Szarka László)

A szezon első balinpergetése

hodula1Ezt a napot mindig nagyon várom, mert a balin fajlagos tilalmi ideje május 1-jével lejár, és már lehet rá pergetni, amit nagyon imádok. A másik hozadéka ennek a dátumnak, hogy bizony messze mögöttünk a tél, a hideg, és a vízen töltött percek is sokkal élvezetesebbek ilyenkor. (Hodula Tamás)

Túra a jövő nemzedékével!

szabosandor3Jó szokásunkhoz híven az évad első túrájára szerény kis csapatunk május végén, de legkésőbb június elején szokott nekivágni. Ez idén sem volt másképp. Elöljáróban egy pár szót szeretnék nektek írni, aminek apropóján papírra vetettem a következő írásomat. Festői környezet, a nagy ponty horgászok mekkája, 20 hektáros vízfelület, 12 horgászállás, rengeteg bivalyerős ponty. (Szabó Sándor)

Avid Carp a Balatonon

burjan2Reggel öt óra után néhány perccel ültünk le, hogy ha már idáig ki kellett tartanunk, akkor a felhők között útját kereső napot egy csésze kávéval üdvözöljük. A kávé nem hűlt ki a kezünkben, mert 15 perc múlva jelentkezett az első kapás Peti legtávolabbi, nyugati botján, a Lopakodós etetésen. Itt, ugye, már közel 24 órája nem aludtunk, de tettük a dolgunkat. Melles fel, csónakba be, s Peti rutinosan csak a bója környékén vette fel a kontaktot a hallal. Tíz kiló körüli, szép jószágot szákoltunk… (Burján Szilárd)

Sütiket használunk
Weboldalunkon sütiket használunk. Ezek egy része elengedhetetlen az oldal működéséhez, míg mások segítenek nekünk javítani ezen az oldalon és a felhasználói élményen (pl: nyomkövető sütik). Ön eldöntheti, hogy engedélyezi-e a cookie-kat vagy sem. Kérjük, vegye figyelembe, hogy ha elutasítja őket, előfordulhat, hogy nem tudja használni a webhely összes funkcióját.