BBHSZ @ iroda

A korona vírus okozta járvánnyal járó korlátozások szükségessé tették a - MOHOSZ eljárási szabályait is figyelembe vevő – új horgászjegy forgalmazás kialakítását. A lehetőség szerinti érintésmentes jegykiadási formák beváltak, de több procedúrát igényelnek mind a horgászok, mind a forgalmazók részészéről. Ezen kíván segíteni a BBHSZ "@ Iroda".

 

A Halgazdálkodásról és a hal védelméről szóló 2013. évi CII. törvény (HHVTV) alapján az válhat horgásszá, (azaz Magyarországon az horgászhat,) aki rendelkezik:

1.) Állami Horgászkártyával [regisztrációval]
2.) Eredményes állami horgászvizsgával (vagy korábbi, érvényes állami horgászjeggyel)
3.) Igazolt horgászszervezeti tagsággal (egyesületi tagsággal)
4.) Érvényes éves állami horgászjeggyel és fogási naplóval
5.) Területi horgászengedéllyel

Ez a felsorolás egyben kötelező sorrendiséget is jelent! Az első lépés a Horgászkártyára való regisztrálás. A kiváltott Horgászkártya (regisztrációs azonosító) meglétével lehet vizsgára jelentkezni. A sikeres vizsgát tanúsító vizsga bizonyítvány, vagy egy korábbi érvényes állami horgászjegy birtokában váltható ki az éves állami horgászjegy + fogási napló, és fizethető be a kötelező Egységes Szövetségi Hozzájárulás (ESZH), feltéve, ha a horgász rendelkezik érvényes egyesületi tagsággal. Mindezek után lehet a meghorgászni szándékozott vízterületre területi engedélyt vásárolni.

Az alább felsorolt egyesületeinknél az @ Irodán keresztül kizárólag az egyesületi tagok, (a már meglévő és az oda belépő új tagok)  válthatják ki állami jegyüket. Más egyesületi tagok részére az állami jegyek kiváltására – a HHVTV előírása és feltételei szerint – az egyesület hagyományos forgalmazási pontján van lehetőség.

 

Mai névnap: Klára


id┼Сj├бr├бs masolat

Instagram

Média

 MAHOR

Sikeres

 

 

Az oldal használatával hozzájárul a cookie-k elemzésekhez, testreszabott tartalmakhoz és hirdetésekhez történő felhasználásához.